یبوگرافی لئو کلیسن

تبلیغات

موضوعات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    تیکن
    به وبلاگ من خوش آمدید من عاشق لئو کلیسنم نظر یادتون نره

صفحات جانبی

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 60
    بازدید دیروز : 50
    بازدید هفته : 111
    بازدید ماه : 110
    بازدید کل : 180706
    تعداد مطالب : 19
    تعداد نظرات : 5
    تعداد آنلاین : 1




    خانه کداهنگ برای وبلاگ


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    دپسر - پسره باورنداری ویکی پدیاهم نوشته - 1393/11/8
    asuka - وبت باحاله.....من عاشق لئو ام....
    ولی فکر کنم دختره ها؟
    پاسخ: خخخخخ فکر نکن پسره - 1393/6/23
    کریستال یخی - وایییییییی من همیشه به عشق همین آهنگ میومدم سراغ تیکن تروووووووووووخدا برای دانلود بزارش خواهش میکنم
    پاسخ: لینکشو تا فردا میزارم - 1393/5/1
    شاهرخ - قشنگ بود - 1393/2/4
    M Game - سلام از وبلاگت خوشم اومد یه سرم به من بزن و نظر بده. خیلی وب قشنگی داری.
    پاسخ:ممنون - 1393/1/27

یبوگرافی لئو کلیسن

نام کامل: النور کلیسن-

نام:لئو

نام خوانوادگی:کلیسن

رنگ مو:زرد

رنگ چشم:آبی

رنگ مورد علاقه:قرمز،مشکی،سفید،قهوه ای،زرد،آبی

علاقه مندی:غار شناسی.پدر و مادرش.

متنفر:کازویا و خوانواده میشیما

سن:17

جنسیت: مرد،پسر

شغل: غارشناس

متولد:آلمان

نژاد:آریایی

 




تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1398 ساعت: 20:17
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط دپسر در تاریخ 1393/11/8/3 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

پسره باورنداری ویکی پدیاهم نوشته

این نظر توسط asuka در تاریخ 1393/6/23/7 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبت باحاله.....من عاشق لئو ام....
ولی فکر کنم دختره ها؟
پاسخ: خخخخخ فکر نکن پسره


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: